miercuri, 5 mai 2010

Eternul Padis


Astazi va invit să descoperiti Padisul, cea mai cunoscută zona turistica din Muntii Apuseni, celebră prin relieful carstic, remarcabil aici prin suprafată, grandoare si varietatea de forme. Un imens complex carstic (Cetatile Ponorului), nenumărate doline, pesteri, avene, ghetari (Focul Viu), canioane sălbatice (Valea Galbenei, Valea Boga), râuri care dispar în pământ si reapar la distantă de kilometri în surprinzătoare izbucuri, chei de-o indescriptibilă frumusete(Cheile Somesului Cald), lacuri subterane, cascade...(www.padis.ro)


Sa fim sinceri, dupa asa o descriere, e greu sa iti stapanesti curiozitatea:). Din propria experienta va pot spune ca aceasta zona nu trebuie ratata. Inainte de prima mea excursie cu cortul in Padis am auzit o multime de lucruri bune despre zona, dar credeam ca in mare parte sunt doar exagerari. Rau faceam! Nu mi-a luat mult sa imi dau seama ca "exagerarile" erau direct proportionale cu realitatea. Stiu la ce va ganditi: "exagereaza si ea!". Dar, dupa cum am spus si in primul post, va las sa va convingeti singuri! Asa ca am sa atasez in continuare( daca am sa reusesc sa descifrez "tainele" blogger.com) cateva poze cu principalele( si cele mai frumoase) peisaje pe care le puteti "savura" in timpul excursiilor. Bucurati-va de ele!
p.s: daca ajungeti in Padis, treceti neaparat pe la Cornel. Nu e greu sa il gasiti...detine "casuta-magazin" din zona de campare, iar seara, la foc, e super de gasca!
p.p.s: nu am descifrat tainele blogger.ro asa ca am sa atasez un filmulet de pe youtube care sa va convinga:P....asta dupa ce il voi gasi!
p.p.p.s( si sper ca ultimul): postarile ce urmeaza vor descrie mai in detaliu locurile despre care v-am povestit. Deocamdata v-am facut doar o prezentare generala(asa, ca sa va starnesc interesul:P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu